Κεντρική Σελίδα | Επικοινωνία | Χρήσιμες συνδέσεις    
 .:: Άλλα θέματα
  Ασφαλιστικό
  Αναδιοργάνωση
  Επιχειρησιακή
  ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
  Απεργία 2008
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
 
  ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Αθήνα: 19/04/2007
 

1

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Την ερχόμενη Πέμπτη 26/4/07, πραγματοποιούνται οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου Δ.Σ. του Ταμείου μας. Οι διαδικασίες προσφυγής στις εκλογές είναι τόσο πιεστικές και σύντομες(μέσα σε πέντε εργάσιμες μέρες από την κατάθεση των ψηφοδελτίων που έγινε στις 18/4/07), που δεν δίνεται η δυνατότητα μιας ουσιαστικής επικοινωνίας μας με όλους τους συναδέλφους. Και όμως, το επόμενο Δ.Σ. θα αντιμετωπίσει το σοβαρό θέμα της πιθανής μετεξέλιξής του Ταμείου μας σε άλλο Νομικό μόρφωμα, σύμφωνα με τα όσα συζητούνται με την Τράπεζα, χωρίς καμιά μέχρι σήμερα έγγραφη ενημέρωση από πλευράς Τράπεζας, τόσο του απερχόμενου Δ.Σ. όσο και των ασφαλισμένων. Γι αυτό και δεν συμμεριζόμαστε απόψεις που υποβαθμίζουν τον ρόλο και την σημασία που έχει να επιτελέσει το επόμενο Δ.Σ. και που ούτε λίγο ούτε πολύ θεωρούν δεδομένη και βέβαιη την μετάβαση σε άλλον φορέα. Απόψεις που εκπορεύονται από το παρόν προεδρείο του Ταμείου μας και μας ανησυχούν ιδιαίτερα για την σκοπιμότητά τους, καθώς και οι ίδιοι γνωρίζουν όχι μόνο το δύσκολο του εγχειρήματος, αλλά και τους πιθανούς κινδύνου που αυτό εμπεριέχει για την μελλοντική θέση των χιλιάδων ασφαλισμένων, εν ενεργεία και συνταξιούχων και των οικογενειών τους. Εμείς θεωρούμε πολύ σημαντική την ερχόμενη εκλογική διαδικασία και καλούμε τους συναδέλφους τόσο στο Κέντρο όσο και στο δίκτυο των Υποκαταστημάτων μας, να δούν με προσοχή την ανάδειξη των εκπροσώπων τους στο Ταμείο, ιδιαίτερα κάτω και από την δυσάρεστη εμπειρία που είχαμε όλοι και από την διαδικασία της λεγόμενης Αναδιοργάνωσης. 

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Στα δύο χρόνια που πέρασαν, με την παρουσία που εσείς μας δώσατε στο Δ.Σ., προσπαθήσαμε για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική αντιμετώπιση των προβλημάτων του Ταμείου μας. Υπηρετώντας πιστά την αντίληψη ότι το Ταμείο δεν είναι χώρος καταγραφής συνδικαλιστικών ή κομματικών κερδών αλλά χώρος ιδιαίτερης ευαισθησίας, όπου θα πρέπει να συναντιέται η διάθεση για δημιουργική προσφορά, με την υπεράσπιση των αρχών ενός Αυτοδιαχειριζόμενου – Αλληλοβοηθητικού Ταμείου, συμβάλαμε:

● Στη βελτίωση των διαταραγμένων σχέσεων των προηγούμενων Δ.Σ. του Ταμείου, τόσο με το Δ.Σ. του Σ.Υ.Τ.Ε., όσο και με το Σύλλογο των εργαζομένων στο Ταμείο, καθώς πιστεύουμε ότι είναι αναγκαία η ενότητα και η αρμονική συνεργασία όλων των συνδικαλιστικών φορέων, για την ενίσχυση του διεκδικητικού ρόλου του Ταμείου προς την Διοίκηση.

● Στην θετική αντιμετώπιση της δημιουργίας στο Ταμείο τριμελούς επιτροπής, με συμμετοχή δύο εκπροσώπων της Διοίκησης της  Τράπεζας και ενός μέλους του Ταμείου, για την παρακολούθηση των οικονομικών του, με ταυτόχρονη χρηματοδότηση ετησίως του Ταμείου από την Τράπεζα με το 55% των δαπανών για τα φάρμακα των νοσούντων μηδενικής εισφοράς. Η συμφωνία αυτή, θεσμικά κατοχυρωμένη πλέον με απόφαση του Γ.Σ. της  Τράπεζας, αποτελεί μια κατάκτηση στρατηγικού χαρακτήρα για την βιωσιμότητα του Ταμείου. Βιωσιμότητα που απειλείται διαρκώς από τις αλματώδεις αυξήσεις φαρμάκων και νοσηλίων, που σε συνδυασμό με την μείωση του προσωπικού της Τ.Ε. και τις νέες μορφές άτυπης και ανασφάλιστης στα Ασφαλιστικά μας Ταμεία εργασίας που έχει καθιερωθεί τα τελευταία χρόνια στην Τράπεζα και στερεί σημαντικές εισφορές από το Ταμείο μας. Ταυτόχρονα, από τις μέχρι σήμερα εξελίξεις, οι φόβοι για πιθανές αρνητικές παρεμβάσεις της επιτροπής στην καθημερινή λειτουργία του Ταμείου, που εκφράσθηκαν κυρίως από την Ε.Σ.Α.Κ., αποδείχθηκαν αβάσιμες.

● Στην καλύτερη δυνατή επίλυση του θέματος του Προσχολικού Κέντρου Θεσσαλονίκης, μέσα από την αξιοποίηση με κοινωνική ευαισθησία του κέντρου και την ταυτόχρονη διασφάλιση της υπάρχουσας εργασιακής σχέσης των εργαζομένων με το Ταμείο. Αγωνιστήκαμε για την υλοποίηση της πρότασής μας αυτής, συμμετέχοντας στην κοινή επιτροπή Τ.Υ. και Σ.Υ.Τ.Ε. Δυστυχώς, η έλλειψη ουσιαστικής ανταπόκρισης και συμφωνίας με την Διοίκηση της Τράπεζας, εμπόδισε την υλοποίηση του πρώτου σκέλους της πρότασής μας, οπότε σήμερα παραμένει ως μόνη εφικτή λύση, η παραχώρηση της εκμετάλλευσης του κέντρου μέσω δημόσιου διαγωνισμού. Λύση όμως που δεν έχει δρομολογηθεί, με ορατό πλέον τον κίνδυνο της πλήρους απαξίωσης αυτού του σημαντικού περιουσιακού στοιχείου του Ταμείου. Είναι μια σοβαρή υπόθεση, που πρέπει άμεσα να απασχολήσει το νέο Δ.Σ.  Παράλληλα, η λύση που δόθηκε από την πλειοψηφία του  Δ.Σ. στο εργασιακό σκέλος, κάτω και από τις συνεχείς πιέσεις της Διοίκησης, μας βρίσκει αντίθετους. Η εκβιαστική λογική  «μετακινηθείτε στην Αθήνα ή απολύεστε», είναι απαράδεκτη και εισάγει στον χώρο μας ήθη, που ίσως τα βρούμε  μπροστά μας.

● Στην αξιοποίηση του οικοπέδου του Ταμείου στον Χολαργό. Η κίνησή μας ήταν η μόνη που με ειδική ανακοίνωσή της, έθεσε το θέμα του οικοπέδου του Χολαργού, στο οποίο η ΑΤΤΙΚΟΝ ΜΕΤΡΟ προχωρούσε με αναγκαστική απαλλοτρίωση, να κατασκευάσει υπόγειο γκαράζ. Αξιώσαμε την παρέμβαση της Τράπεζας  και του Σ.Υ.Τ.Ε., για να μην χαθεί το οικόπεδο που παλιότερα είχε διατεθεί από την Διοίκηση Ζολώτα  στο Ταμείο. Αποτέλεσμα, στο οικόπεδο αυτό να σχεδιάζεται σήμερα η ανέγερση του αυτοτελούς  Κέντρου Υγείας του Ταμείου, στο οποίο θα στεγαστούν όλες οι Υπηρεσίες του. Η σωστή ολοκλήρωση ενός τέτοιου έργου, θα προσφέρει πρόσθετη εξασφάλιση στους ασφαλισμένους του Ταμείου και θα αποτελέσει πρόσθετη δέσμευση για τις μελλοντικές Διοικήσεις.

 

Η μελλοντική πορεία του Ταμείου μας

Με πρωτοβουλία της Διοίκησης, πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2006, συνάντηση των προέδρων Σ.Υ.Τ.Ε. και Τ.Υ. στην οποία ο κ. Διοικητής ανακοίνωσε την πρόθεσή του για ανάληψη του Τ.Υ. από την Τράπεζα, με την μορφή θυγατρικής εταιρίας. Το σοβαρό αυτό ζήτημα απασχόλησε όχι μόνο το Δ.Σ. του Τ.Υ., αλλά και του Σ.Υ.Τ.Ε.. ΄Εγινε μάλιστα και κοινή συνεδρίαση των δύο συμβουλίων.
Δεν νομίζουμε ότι υπάρχει κανείς ασφαλισμένος που δεν θα επιθυμούσε την πλήρη ανάληψη της ευθύνης των παρεχομένων υπηρεσιών του Ταμείου μας προς τους ασφαλισμένους– εν ενεργεία και συνταξιούχους– από την Τράπεζα.  Εξ’ άλλου, αυτό αποτελεί και ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του Σ.Υ.Τ.Ε.. Ασφαλώς και σε μια τέτοια περίπτωση, θα πρέπει να διασφαλιστούν πλήρως τα εργασιακά δικαιώματα των εργαζομένων στο Τ.Υ. Συγχρόνως όμως, δεν νομίζουμε ότι υπάρχει και κανείς  που να θέλει να διαλύσουμε το Ταμείο μας πριν εξασφαλιστεί μια άλλη νομική μορφή, πλήρως εγγυημένη από την Τράπεζα, για το σύνολο των ασφαλισμένων εν ενεργεία και συνταξιούχων.
Στο σοβαρό αυτό ζήτημα, η μέχρι σήμερα ενημέρωση του Δ.Σ. του Τ.Υ. από την Διοίκηση είναι ελλιπέστατη και αποσπασματική. Κανένα γραπτό κείμενο δεν μας έχει δοθεί, ούτε καν η πρόσφατη απόφαση του Γενικού Συμβουλίου της Τράπεζας, με την οποία προτείνεται προς την Γενική Συνέλευση των μετόχων της Τράπεζας στις 24/04/07 η τροποποίηση του καταστατικού της, προκειμένου  να έχει την καταστατική δυνατότητα να αναλάβει μελλοντικά τον τομέα υγείας και περίθαλψης του συνόλου των ασφαλισμένων.
Το Ταμείο μας, ως Ν.Π.Ι.Δ. αυτοδιαχειριζόμενο σωματειακής μορφής, είναι ένα από τα 4 υπάρχοντα ειδικά Ταμεία, που έχουν αυξημένη προστασία από το Σύνταγμα. Είναι αναγνωρισμένο από τον Νόμο της Κοινωνικής Ασφάλισης να ασφαλίζει τους εργαζομένους και συνταξιούχους της Τ.Ε. ως πρωτοβάθμιος φορέας, που παρέχει υγειονομική περίθαλψη, αν και είναι Ν.Π.Ι.Δ. Αυτό δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από κανένα νομοθέτη και καμία κυβέρνηση, γιατί η από το 1929  ιδρυτική του σύσταση είναι προϊόν συγκεκριμένης Συνταγματικής προνομίας και προστασίας.  Θα πρέπει επίσης να επισημάνουμε ότι το Ταμείο μας, με την σημερινή του νομική μορφή και λειτουργία, δεν μπορεί να ξανασυσταθεί εάν διαλυθεί, γιατί ο σχετικός Νόμος έχει πλέον καταργηθεί.
Δεν κλείνουμε όμως τα μάτια μπροστά στα μεγάλα προβλήματα που υπάρχουν για την οικονομική αυτοδυναμία, αυτοτέλεια και βιωσιμότητα του Ταμείου μας.  Γνωρίζουμε πολύ καλά τη σημαντική οικονομική βοήθεια που προσφέρει η Τράπεζα. Η πρακτική που θεμελιώθηκε από προηγούμενες Διοικήσεις (Ζολώτα – Χαλικιά – Κουράκου - Παπαδήμου) με την οικονομική ενίσχυση του Ταμείου μας, έχουν καταστήσει αδιαμφισβήτητη την συνυπευθυνότητα της Τράπεζας για την σωστή και αποτελεσματική λειτουργία του Ταμείου μας. Πρακτική την οποία όχι μόνο σεβάστηκε και η σημερινή Διοίκηση, αλλά με την τελευταία απόφασή της να καταβάλλει ετησίως το 55% της δαπάνης για τα φάρμακα των βαρέως νοσούντων, ενίσχυσε ακόμα περισσότερο. Εξ άλλου η πρακτική αυτή, αποτελεί την έμπρακτη αναγνώριση της δικής της ευθύνης για τις αλλαγές στις εργασίες και στον αριθμό των εργαζομένων στην Τράπεζα, που επιφέρουν οι πολιτικές αποφάσεις στις οποίες προσαρμόζεται και για τις οποίες ουδεμία ευθύνη έχουν οι εργαζόμενοι και συνταξιούχοι στην Κεντρική Τράπεζα.
Η πρόθεση της Διοίκησης  για δημιουργία θυγατρικής εταιρείας ως Ν.Π.Ι.Δ. στον τομέα υγείας και περίθαλψης, θέτει σοβαρά ερωτήματα τα οποία κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει: Θα επιτρέπεται σε μια τέτοια εταιρεία η παροχή υποχρεωτικής κοινωνικής ασφάλισης στην υγεία και περίθαλψη ;  Ο νόμος σήμερα δεν το επιτρέπει σε δημιουργούμενα νέα Ν.Π.Ι.Δ.  Εκτός και αν αυτός καταστεί φορέας πρόσθετης και συμπληρωματικής ασφάλισης, με υποχρεωτικό κύριο φορέα το ΙΚΑ…. Θα είναι ασφαλισμένοι στο νέο φορέα το σύνολο των ασφαλισμένων μελών δηλαδή εργαζόμενοι και συνταξιούχοι ; Θα ψηφιστεί από τη Βουλή η νέα αυτή νομοθετική ρύθμιση ;
Επομένως, όπως είναι απόλυτα σωστή στρατηγικά η αναζήτηση λύσης ανάληψης της ευθύνης του Τ.Υ. από την Τράπεζα, είναι εξ ίσου σωστή και η απαίτηση για ψύχραιμους και προσεκτικούς χειρισμούς στο όλο θέμα. Και δεν κρύβουμε τις ανησυχίες μας για τα τεκταινόμενα όταν διαβάζουμε στον απολογισμό του Τ.Υ., την αναφορά  ότι: «πετύχαμε τη δρομολόγηση των εξελίξεων για μετάβαση του Ταμείου σε νέο καθεστώς, ανάλογο των άλλων Ταμείων.»  Μας γεννιέται εύλογα το ερώτημα ποιο είναι το καθεστώς αυτό και ποια είναι τα ανάλογα ταμεία, όταν, ο δικηγόρος του Τ.Υ. μας είπε ότι η όλη νομική διαδικασία είναι περίπλοκη και δεν υπάρχει ανάλογη προηγούμενη διαδικασία ;

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Δεν πρέπει να διαφεύγει της προσοχής μας ότι ζούμε σε ένα περιβάλλον που οι πολιτικές που χαράσσονται, τόσο για το Ασφαλιστικό γενικότερα, όσο και για τα θέματα υγείας ειδικότερα, είναι ο περιορισμός των κοινωνικών δαπανών και της ενοποίησης των Ταμείων και δεν αποτελούμε ξεχωριστό κομμάτι της Κοινωνίας. Οι πολιτικές επιλογές κατατάσσουν τις δαπάνες για την υγεία στις τελευταίες γραμμές της λίστας.  Η περίθαλψη, η παιδεία, η εργασία, οι συντάξεις, από δικαιώματα γίνονται πλέον δυνατότητες.  Αυτές τις μέρες, βγήκε στην επιφάνεια η μέθοδος διαχείρισης των αποθεματικών των ασφαλιστικών ταμείων.  Είναι επομένως αναγκαία μια σοβαρή και τεκμηριωμένη συζήτηση στο θέμα αυτό με πλήρη διαφάνεια και γνώση των προτάσεων και των συνεπειών.  Δεν μπορεί κανείς να χειρίζεται τέτοια θέματα με βιασύνη και μάλιστα πίσω από τις πλάτες των χιλιάδων ασφαλισμένων του Ταμείου μας. Το θέμα αυτό θα κυριαρχήσει στο επόμενο διάστημα και εμείς δεν πρόκειται ασφαλώς να υιοθετήσουμε την πρακτική που ακολούθησαν το 1993  αυτοί που κόπτονται σήμερα για τα Ταμεία, όταν τότε τορπίλισαν την ένταξή τους στην Τράπεζα, αλλά και δεν πρόκειται να συμμετάσχουμε στην συμμαχία των προθύμων και πειθαρχημένων σε κάθε κέλευσμα και πολιτική επιλογή Διοικήσεων και Κυβερνήσεων. Δεν μένουμε οχυρωμένοι πίσω από  ένα στείρο όχι, αλλά ούτε είμαστε  θιασώτες του εύκολου ναι αξιοποιώντας την λογική του μη χείρον... Και τα δύο αποτελούν όψεις του ιδίου νομίσματος της ηττοπάθειας, απογοήτευσης και υποταγής στις εκάστοτε πολιτικές επιλογές.
Το Τ.Υ. είναι ένας χώρος που έχει απόλυτη ανάγκη την βοήθεια και την συμβολή όλων μας. Σε αυτό ακουμπάμε στις πιο δύσκολες στιγμές της ζωής μας και πολλές φορές αξίζει περισσότερο και από την σύνταξή μας. Θα πρέπει ΟΛΟΙ μαζί να παλέψουμε για την βιωσιμότητά του και στο παρόν και στο μέλλον.

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΣΤΙΣ 26.4.2007

  1. ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ          Κ. Κ. - Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ      
  2. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ                 Υποκ/μα ΠΥΡΓΟΥ
  3. ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ                          Υποκ/μα ΡΕΘΥΜΝΟΥ   
  4. ΓΚΕΝΟΠΟΥΛΟΣ  ΒΑΣΙΛΗΣ                       Υποκ/μα ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ
  5. ΔΑΡΙΒΑΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ                                 Ι.Ε.Τ.Α.
  6. ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ ΚΩΣΤΑΣ                                Κ. Κ. - Μέλος Δ.Σ. Σ.Υ.Τ.Ε.         
  7. ΖΑΚΥΝΘΙΝΟΣ ΠΑΥΛΟΣ                             Κ.ΕΠΕ.ΔΙ.Χ.
  8. ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                      ΜΗ.ΚΕ.
  9. ΖΕΡΒΑΚΗ ΡΟΥΛΑ                                      Κ. Κ. - Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
  10. ΚΑΛΟΓΕΡΑ ΕΦΗ                                        Υποκ/μα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  11. ΚΑΜΠΑΝΤΑΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ                   Κ.Κ. -  Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ              
  12. ΚΑΡΠΕΤΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                                Κ.Κ. -  Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ              
  13. ΚΕΡΕΣΤΕΤΖΗ ΣΥΛΒΙΑ                              Κ. Κ. - Δ/νση ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
  14. ΚΟΥΡΗΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ                                Κ.Κ. – Δ/νση ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
  15. ΜΑΝΩΛΗΣ ΠΑΥΛΟΣ                                   Ι.Ε.Τ.Α.
  16. ΜΑΣΟΥΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ                         Υποκ/μα ΛΑΡΙΣΣΑΣ
  17. ΜΕΛΙΣΣΕΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ                              Κ. Κ. -  Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
  18. ΜΟΣΧΟΝΗΣΙΟΥ ΒΑΣΩ                              Κ. Κ. – Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
  19. ΝΕΣΤΟΡΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                                Ι.Ε.Τ.Α.
  20. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                             Κ. Κ. - Δ/νση ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕΛΕΤΩΝ
  21. ΝΙΚΟΛΑΚΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ                          Κ. Κ. – Δ/νση ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟΥ
  22. ΝΤΑΝΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ                                 Υποκ/μα ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
  23. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΣΤΑΣ                ΜΗ.ΚΕ.
  24. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ                    Κ. Κ. – Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
  25. ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΦΑΝΗΣ                                Κ. Κ. – Δ/νση ΧΡΗΜΑΤ. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
  26. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ                     Κ.ΕΠΕ.ΔΙ.Χ.
  27. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ                      Υποκ/μα ΠΑΤΡΑΣ
  28. ΠΕΤΣΙΟΣ ΤΡΥΦΩΝΑΣ                               Υποκ/μα ΚΕΡΚΥΡΑΣ
  29. ΠΙΤΣΟΛΟΣ ΑΚΗΣ                                       ΜΗ.ΚΕ.
  30. ΣΥΛΛΑΣ ΚΩΣΤΑΣ                                       Υποκ/μα ΔΡΑΜΑΣ
  31. ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΔΗΜΟΣ                                 Υποκ/μα ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
  32. ΤΟΠΑΛΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ                                Υποκ/μα ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
  33. ΤΣΕΚΟΥΡΑΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ               Κ.ΕΠΕ.ΔΙ.Χ.
  34. ΧΑΤΟΥΠΗ ΜΑΡΙΑ                                       Κ.Κ. – Δ/νση ΤΑΜΕΙΩΝ
  35. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                      Κ. Κ. - Δ/νση ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΥ 

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

  Κεντρική Σελίδα | Επικοινωνία | Χρήσιμες συνδέσεις    

Τελευταία Ενημέρωσή: 03-03-2009
© Copyright 2003 Πρωτοβουλία Αγωνιστικής Συνεργασίας
( Π. Α. Σ.) 154468 powered by zipi